Canon PIXMA MX700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MX700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

bako1974 29-11-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MX700

Zeer ontevreden over dit produkt. Na enkele keren printen is het apparaat totaal onbruikbaar door error U150 De volgende inkttank wordt niet herkend. Na de inkttank te hebben vervangen binnen enkele weken weer dezelfde foutmelding. De scanner is in deze tijd dan ook niet te gebruiken!
Mailtje naar Canon, geen reactie. mooi waardeloos... dus.

R Wagenaar 19-11-2008

paar dagen in bezit
werkelijk prachtige machine
met zeer veel mogelijkheden,kan via netwerk,
print rechtstreeks van geheugenkaar via schermpje kan je foto selecteren.
kopieert zeer goed en snel
en gemakelijk, ook documenten
en het printen gaat
uitstekend en de inkt is betaalbaar ook niet onbelangrijk. via internet tegen redeljke prijs te krijgen.
duurzaamheid zal wel goed zijn mijn andere printer een pixma ip3300 print met dezelfde inktpatronen en doet het nog steeds perfekt.
een aanrader dus.

Hans H 08-11-2008

Zeer tevreden.
Ruim een jaar in bezit.
Een maand geleden was de printhead kapot. Daar was makkelijk en goedkoop aan te komen. Ook de cartridges zijn makkelijk en goedkoop te vervangen. Ik gebruik een resetter om de status te herstellen.
Kortom een apparaat met veel mogelijkheden.
Nooit spijt gehad van deze keus. Zeker gezien het feit dat ik erg kieskeurig ben.

Sims4 28-06-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MX700

zeer goed printer heel snell en goedkoope inkt patronen

M vd Meulen 25-05-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MX700

Zeer ontevreden over dit produkt. Na enkele keren printen is het apparaat totaal onbruikbaar door error U150 De volgende inkttank wordt niet herkend. Net een week geleden nieuw gekocht, met nieuwe (4)orginele Canon cartridges, doet nu niets meer. Terug naar de winkel waar het werd aanbevolen als zeer goed. Reactie: doen we niets mee, reageer maar bij Canon. Canon gemailed, geen reaktie. Waardeloos dus.

olivier 15-04-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MX700

Prima apparaat !! Ben er zeer blij mee..
Inderdaad is de software niet veel waard maar de prestaties van het toestel wegen daar zwaar tegen op mijns inziens.
Werkt zeer snel, scant zeer gedetailleerd, print zeer mooi en snel... Automatic Document Feeder werkt perfect... Redelijk zuinig met inkt...
Heb ook een AllInOne van HP op een andere locatie staan die ik toch veel minder aangenaam vind...
Voor mij Canon boven !

FP 30-03-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MX700

geen goed apparaat! De Software die bijgeleverd wordt (en waar je dus feitelijk alles mee doet) is absoluut waardeloos, gebruikersinterface heeft een soort Mickey Mouse uiterlijk en is ZEER gebruiksonvriendlijk, onlogisch en ronduit ingeweikkeld. Daarnaast is het toestel buitengewoon traag; weliswaar is hij vrij snel als hij eenmaal op gang is (en dat zijn de snelheden die gerapporteerd worden), maar voordat hij op gang is gaat eerst de software opstarten (wachten), daarna gaat de printer opstarten (wachten), daarnaa gaat hij beginnen met de activiteit (bijv printen of scannen, weer wachten dus!). Het scannen is ook absoluut slecht, wederom snelheid is traag, maar ook loopt de document feeder bij heel erg veel soorten papier gewoon vast.

Vweb 07-11-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MX700

Heerlijk toestel om op kantoor te hebben.
Snel, gebruiksvriendelijk en snelle ADF.
Net wat ik nodig had.

Vincent